از یه فروشگاه اینترنتی برای n امین بار خرید کردم. اشتباهی جای یکی از چیزایی که سفارش دادم، یه چیز دیگه فرستادن که قیمتش بیشتر از دو برابر چیزی که سفارش داده بودمه. اتفاقا بازش هم کردم. :) چون فکر کردم همونه که می خواستم.

زنگ زدم گفتم، می خوام بقیه پولتون رو بدم؛ چیکار کنم؟ گفتن تقاضای مرجوعی بده ولی توی توضیحات بنویس. 

توضیح رو نخونده یارو تایید کرده که مرجوع کنم، درصورتی که به خاطر باز کردنش شرایط مرجوعی نداره. 

منم درخواست مرجوعی رو کنسل کردم.

به نظرم پیگیری این چیزا اینجا معنایی نداره :)

خدا به سر شاهده :) نمی خواستم حقشونو بخورم. مجبورم کردن.

الان حس بدی دارم، فک کنم کم کم عادی بشه. :)


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها